Crònica del piquet a Phone House al CC Les Glòries

Displaying 20150530_183748.jpg

El passat dia 30 de maig, treballadoras de Phone House, organitzades amb CNT-AIT, van realitzar un piquet informatiu a la botiga de Phone House que està situada al Centre Comercial Les Glòries, de Barcelona, a fi de reclamar els seus drets.

Van ser unes 20 persones solidàries les qui ens van acompanyar per denunciar el conflicte, els tancaments i els constants acomiadaments, així com per demanar la reubicació de les treballadores.

Durant el piquet, que va durar una hora, es van repartir totes les 1000 octavetes, informant així als clients del centre. Tot això per què?

Doncs per que…

…PHONE HOUSE ASSETJA a les treballadores davant qualsevol intent d’exercitar els nostres drets. CRIMINALITZA l’activitat sindical, DIFAMA, AÏLLA I CASTIGA a aquells que la realitzen. ATEMOREIX per dissuadir als altres companys amb la finalitat d’evitar que s’uneixin a la lluita, fins a tal punt que tenim a varis companys en situació de baixa mèdica per quadres d’ansietat. PERSEGUEIX i ACOMIADA als que presenten la més mínima resistència per desprendre’s dels drets que legítimament li corresponen. PHONEHOUSE MANIPULA les dades, el sistema retributiu per pagar-nos cada dia menys i fer-nos treballar més; i per descomptat per justificar acomiadaments. PRESSIONA a les treballadores que lluiten pels seus drets per provocar que deixin la feina evitant el cost de pagar un acomiadament. [Treballo a The Phone House i em diuen que em reil·lusioni]

Des d’aquest sindicat volem recordar a tothom que si ens toquen a una, ens toquen a totes. Només amb la solidaritat i el suport mutu entre persones explotades podrem revertir aquesta situació.

Displaying IMG-20150530-WA0003.jpg

Displaying IMG-20150530-WA0002.jpg