Taller de formació sindical. Autodefensa jurídica.

El proper Dissabte 1 de Desembre tindrà lloc al local del sindicat un Taller de Formació Sindical enfocat a l’autodefensa jurídica. Farem una aproximació de l’acció sindical a tot aquell que vulgui conèixer el sindicat de CNT Manresa. Com a sindicat veiem indispensable que els i les treballadores de la nostra comarca tinguin els coneixements bàsics de cara a poder enfocar la seva situació laboral, coneixent les injustícies que pateixen i les eines que tenim a l’abast per enfrontar-les; considerant sempre la via jurídica com una eina més de la nostra lluita, indispensable en el món laboral, però no la única forma d’aconseguir els nostres objectius.

Animem a tots i a totes aquelles que vulguin, a vindre i participar el pròxim 1 de Desembre!

———————————————————————————————————-

El próximo Sábado 1 de Diciembre tendrá lugar en el local del sindicato un Taller de Formación Sindical enfocado a la autodefensa jurídica. Haremos una aproximación de la acción sindical a todo aquel que quiera conocer el sindicato de CNT Manresa. Como sindicato vemos indispensable que los trabajadores de nuestra comarca tengan los conocimientos básicos de cara a poder enfocar su situación laboral, conociendo las injusticias que sufren y las herramientas que tenemos al alcance para enfrentarlas; considerando siempre la vía jurídica como una herramienta más de nuestra lucha, indispensable en el mundo laboral, pero no la única forma de conseguir nuestros objetivos.

Animamos a todos y todas aquellas que quieran, a venir y participar el próximo 1 de Diciembre!

Cartel formació sindical