Comunicat davant la paralització de la Llei Aragonès

Ahir es va conèixer una notícia esperada per molta gent: la coneguda com a “Llei Aragonés” va quedar paralitzada abans de la seva tramitació. Els vots negatius de tots els partits, excepte ERC i JxCat, van tombar el text abans del seu enllumenament.

Des de la Secció del Transport Sanitari del SOV de Manresa, entenem que és una bona notícia. Ja sigui per motius de lluites entre partits, o bé perquè realment els espanta la resposta social que aquesta Llei pugui tenir, la veritat és que s’ha aconseguit una victòria. Les victòries sempre cal celebrar-les…però la lluita ha de continuar.

El cas del CAP Raval, que aparentment ja estava solucionat, però del projecte del qual avui dia res se sap, ens ha de servir per a tenir en compte que cal estar en guàrdia sempre, sobretot quan es tracta de lluitar contra lxs políticxs, que tenen 24 hores al dia per a pensar en com burlar les nostres pressions.

És per això que animem a tots els col·lectius que han estat fent front a la Llei Aragonés a no parar la lluita. La caiguda d’aquesta norma ha de ser un primer pas en el camí cap a la recuperació dels serveis perduts i privatitzats, cap a la descentralització i assentament en el territori dels “Serveis Públics”, cap a l’estructuració dels mateixos sobre la base de les necessitats de les persones, en lloc d’orientar-los cap a l’extracció de beneficis…o cosa que és el mateix, el camí cap a l’autogestió dels Serveis per part de les persones que els usem.

Ho fem nosotrxs o no ho farà ningú. Contra la Llei Aragonés, per la desprivatización de la Sanitat, per l’autogestió del Transport Sanitari, organitza’t i lluita!

Secció Transport Sanitari

SOV Manresa CNT