Curs de formació. Autodefensa laboral.

Aquest dissabte a les 10:00 hores, seguim amb els cursos de formació d’autodefensa laboral que durem a terme al nostre local.

El problema no és conèixer o no conèixer els drets, sinó no saber on cercar-los, ni com defensar-los.

El taller, per tant, no és un amalgama de drets laborals que caldrà memoritzar. Tot el contrari, més que un taller de continguts, és un taller de procediments. Els companys es limitaran a explicar-nos com s’ho fan per a resoldre els dubtes que els sorgeixen en els seus propis llocs de feina, en els llocs de feina de les persones que els envolten, o en els dels de les persones que acudeixen al sindicat. Aquests processos no són pas diferents que els que gelosament fan servir la major part dels advocats/des.

Ens explicaran, a més, com aquestes eines han acabat desenvocant en múltiples procediments en els que ells mateixos o companys/es seus, sense tenir cap coneixement especial en el camp del Dret, s’han representat a si mateixos en els tribunals i n’han obtingut resultats satisfactoris.

Esdevé, a la pràctica, una posada en marxa dels principis del no delegacionisme, propis de l’anarco-sindicalisme, en el terreny del Dret.