Carta d’un treballador d’FCC als Ajuntaments de la Mancomunitat Penedès-Garraf

Hola em dic X. C., sóc un treballador interí de Foment Mediambient de Sant Pere Molalta (Recollida de residus). Faig aquest comunicat als ajuntaments que tenen contratactada aquesta empresa per a fer saber que portem una serie de demandes per la gestió del director i gerent, per portar a cap contractes en frau de llei i altres temes com l’estat dels camions, causant no només un perill pels treballadors, sinó també a la ciutadania.

He sigut interí durant cinc anys, al no ser un familiar del director, gerent o alcalde no em fan fixe. Per reclamar el meu lloc de treball (el cual ja em pertocaria segons els drets del treballadors) m’han deixat de trucar com si els meus serveis mai haguessin existit. El comité d’empresa posa com a excusa una llista de persones que entren per antiguetat, llista la cual no es respecta, tot davant la impassivitat del comité.

És una situació vergonyosa i inacceptable, com juguen amb la vida de les persones d’aquesta manera (canvis d’ horaris,finalització de contractes per no donar dies que pertanyen per casament, trucar el mateix dia per anar a treballar, pagar tard, etc… Ajuntaments, alcaldes i veíns: ara sou coneixedors del tracte que el senyor director de FCC de Sant Pere Molalta dona als treballadors extres, un tracte que hauriem de preguntar a la mancomunitat si es coneixedora, i de ser-ho, com ho permet. Per acabar, només dir que está tot en mans d’un jutge.

La interinitat ha d’acabar tant en el sector públic com en el privat. Es seguirà informant mentre es mantingui aquesta injusticia.

Gràcies i Bona tarda.

Des del sindicat donem ple recolzament al company i us demanem difusió del cas.