PROPOSTA DE CAMPANYA DE SOLIDARITAT EN EL TRANSPORT SANITARI

Com ja sabreu la majoria de companyes del sector i una part de la classe obrera, la Vaga que es mantenia vigent en el Transport Sanitari de Catalunya ha finalitzat la setmana passada. El motiu de la fi de Vaga, així com el desenvolupament de la mateixa seran analitzats en un altre document. La idea d’aquest comunicat és donar continuïtat a les coses positives que hem pogut treure d’aquests últims mesos i també a la lluita en el sector.

Volem destacar que pesi, a les dificultats que s’han presentat, hem estat capaces de posar molt nerviosa a la Patronal, però també a la pròpia Conselleria de Salut. Mostra d’això és la repressió exercida per part de totes dues entitats.

Entre totes hem plantat cara. Entenem que ara toca afrontar entre totes la repressió i càstigs que sobre una part de nosaltres han recaigut. L’objectiu és no separar el que la lluita ha aconseguit unir. És per això que compartim amb tot el personal del sector aquesta campanya: “La repressió no ens pararà. Juntes colpegem, juntes resistirem. Transport sanitari en lluita”.

Compartim un disseny, un material per a difondre una idea: la unitat del sector entorn de la defensa de les nostres companyes. Compartim una necessitat: recaptar diners per a cobrir les despeses de multes i altres sancions que les empreses i el Govern ens hagin imposat o imposin. Compartim un plantejament diferent: que siguin multitud de sindicats, col·lectius professionals i grups de compas els qui recullin, de manera descentralitzada, les aportacions solidàries, i també els qui d’un destí final a aquesta recaptació. Compartim algunes idees per a facilitar la recol·lecció de suports: guardioles en locals de confiança, edició de material (samarretes, dessuadores, etc), edició de propaganda…Compartim una necessitat: que la lluita creixi entorn de la solidaritat obrera.

Ens posem a la disposició dels grups, sindicats i col·lectius professionals per a enviar-los el material necessari per a les edicions. Animem també al fet que s’elaborin altres dissenys per a donar contingut a aquesta campanya. Demanem als qui es facin càrrec de recol·lectes econòmiques informin de la seva recaptació i del destí d’aquesta, per a generar confiança entre les plantilles del sector i les persones solidàries amb aquesta causa.

“La repressió no ens espanta; la història s’escriu amb desobediència”